replica horloge

replica horloge
replica horloge

2015年12月29日星期二

Cawenlon Rechthoekige Compass & Thermometer Horloge

Houdend met het horloge thema van het einde van vorige week, ik heb een andere gadgety mode kijken om vandaag te bloggen.
Dit horloge is door Cawenlon, die een modemerk maken van verschillende horloge ontwerpen, maar zonder een duidelijk homepage online. Ik heb een aantal horloges van hen online gezien (hoewel er veel worden vermeld als Cawelon), en de meeste hebben dezelfde functies, alleen in een andere layout.
Dit model wordt geleverd met een grote rechthoekige behuizing (5,5 cm breed en 4 cm hoog) en 3 geeft aan de voorzijde. De rechter display is een standaard 3 de hand quartz wijzerplaat analoge horloge display met een krullend C logo onder de 12. De linker scherm wordt een ronde thermometer wijzerplaat met een naald wijst naar de juiste temperatuur (in graden Celsius). Bovenaan in het midden van het gezicht is een kleiner scherm, en dit is een klein kompas drijvend in een bel vloeistof en onderaan in het midden is de Cawenlon merknaam.
Er is geen informatie over het horloge die me in staat stelt om te zoeken in de geschiedenis, dus ik weet niet veel meer over (behalve dat het is terug roestvrij staal). Mijn gok is dat het redelijk nieuw (early 2010s, misschien een beetje eerder), en het ziet er naar een low cost merk.
Bekijk meer replicas horloge en chopard happy diamonds

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex