replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年12月6日星期二

Vintager riemen voor Panerai door Micah Dirksen

Micah Dirksen (eigenaar van Vintager Riemen in Napa, Californië) is een van de beter bekende en meest gewaardeerde band beleidsmakers in de Panerai gemeenschap. Niet alleen vanwege zijn fantastische bandjes, maar ook omdat Micah is een verwoed verzamelaar horloge zelf, en een prominente en gepassioneerd Paneristi. Hij woont vele GTG en ik denk niet dat er één Paneristi die er zijn die niet weten wie Micha is. Als een horloge verzamelaar, Micah bracht een aantal jaren kopen bandjes zelf. Zoals een aantal van de riemen die hij kocht viel ver van zijn verwachtingen, dacht hij dat hij een betere baan kon doen zichzelf. En hij had gelijk over dat.

Vintager bandjes van Micah
Vintager bandjes van Micah

Micha is een full-time band maker, met de nadruk op het woord maker. In tegenstelling tot heel wat anderen die er zijn, Micah eentje maakt elke band zelf. En om de exacte specificaties van de koper desgevraagd. Ik heb bandjes van Micha kocht in het verleden - voordat hij en ik ooit had ontmoet - en ik was onder de indruk van hoe hij behandelde mijn verzoeken. Vooral over hoe hij hield me op de hoogte van het proces en de status en ook hoe hij was duidelijk te voren over hoe lang het zou duren voordat ik mijn bandje zou krijgen. Er was geen moment dat ik in het duister over wat er gaande was en dat was heel verfrissend in vergelijking met ervaringen die ik met de andere bandje makers hebben gehad. De hele ervaring was zeer aangenaam en ik was natuurlijk erg blij met de band die ik heb ontvangen.

Vintager bandjes Franse Canvas, Clipper en Brindle
Van links naar rechts: Frans Canvas, Clipper en Brindle

Ik heb onlangs vroeg Micah voor mij een paar bandjes te sturen voor een post op wristwatchphoto.com en ik kreeg de drie in de foto hierboven. FYI Micah niet dit blog sponsoren noch krijg ik een gratis riem of wat dan ook. Ik ben gewoon een fan van het werk van Micha en ik ben oprecht respect voor hem als een Paneristi.

Vintager riemen Franse Canvas
Vintager bandjes Franse Canvas met 1886 Tan stiksels

De eerste band is Micha's French Canvas band met 1886 Tan stiksels. Het is te zien op een Panerai 2A in de foto hierboven. Het heeft een enkele zwevende keeper. Dit is een zeer koele het kijken band. Als u op zoek bent naar iets bijzonders dan is dit het.

Vintager riemen Franse Canvas
De binnenkant van de band is gemaakt van leer

De binnenkant van de band is gemaakt van zacht bruin leer en het wordt gestempeld "M.Dirksen Maker Napa Valley USA". Ik heb het geprobeerd om de pols slechts kort, maar dit is een comfortabele band, ongeacht zijn ruige looks. Het doek band is dezelfde stijl riem als degene die wordt geleverd met de SE PAM300 Mare Nostrum (foto onder).bekijk meer replica horloge en replica Rolex DateJust

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex