replica horloge

replica horloge
replica horloge

2015年1月3日星期六

Bulova Mechanische Collection Ref. 96A118

Een horloge is iets heel persoonlijks en wat mooi is om te sterven voor sommige kan een complete aberratie zijn voor anderen. De horloges die hier spreken zijn die eu smaak. En het was natuurlijk dat mijn lezers heel anders naar mijn smaak zou zijn. Hoe dan ook, probeer ik een redelijk aanbod van ontwerpen en stijlen te dekken - veel van de hier gepresenteerde modellen zijn horloges die ik graag, maar zou het niet overwegen ooit kopen. Anderen, niet alleen smaakt zijn in mijn wenslijstje.
Deze Bulova is een interessant jurk horloge die heeft een functie die meestal maakt me zetten hun neus: de wijzerplaat met Romeinse cijfers. Maar ik geef toe dat in dit geval de Romeinse cijfers waren een gelukkige keuze.
A Bulova is een Noord-Amerikaans bedrijf (vandaag haar hoofdkantoor is in New York) met een geschiedenis die teruggaat tot de negentiende eeuw en heeft een aantal interessante bijdragen aan uurwerken technologie. Sinds 2008 werd het bedrijf overgenomen door de Japanse gigant Burger, Groep, die nu het merk behoort, met behoud van een lijn van producten met een eigen identiteit.
Este jurk horloge is een goed voorbeeld van een goede prijs-kwaliteitverhouding merk. Dit is een automatische mechanisch horloge - vermoedelijk met een beweging Citizen Miyota, Gelet op de link naar de Japanse groep - met kast en band in staal en 42mm display. Zijn meest opvallende kenmerken zijn onder het raam om de beweging te visualiseren om 07:00, en seconden sub-wijzerplaten (4:30) en 24 uur (om 9.00 uur).
Maar het beste is de prijs: de prijs "officiële" is $ 499, maar je kunt het online vinden in de Europese winkels voor minder dan € 300, dat lijkt me een zeer interessante prijs voor een mechanisch horloge met dit niveau van executie ondanks het feit dat het beeldscherm beschermd door gewone mineraalglas plaats saffier.
Dit model is verkrijgbaar in vijf verschillende varianten: drie stalen armband en twee armbanden met leer.bekijk meer Zwitserse Rolex en Breitling Super Avenger

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex