replica horloge

replica horloge
replica horloge

2014年7月9日星期三

Status Te Koop

Dit was nog steeds "luxe", kregen we te horen, maar kon luxe die we allemaal hebben. Elke Ch'in nobele wist een universeel luxe is geen luxe helemaal niet, maar elke glossy magazine zegt anders. Als u de Yves Saint Laurent jurken niet kunnen kopen, krijgen een handtas (handtassen zijn het profit center van de mode-handel tegenwoordig). Als u niet een koffer nodig, koop het parfum. Als je niet kan veroorloven de pakken, krijgen een T-shirt. Bedek jezelf met de juiste badges te laten zien heb je precies wat je verdient (en nee, er is geen ironie in deze handel).

Zelfs Tom Ford, de eenmalige meesterbrein van Gucci, is twijfelachtig geworden. "Het is net als McDonald's," zegt hij. "De goederen en de filosofie erachter is zeer vergelijkbaar." En toch ernstig executives, weliswaar cosmetische executives, zal u vertellen Ford was "de verbranding en die de hele jaren 1990 reed"; een hele cultuur, zodat de fashionista's zeggen, kromp tot zijn opvattingen passen.

Dit is zorgwekkend, en de moeite waard te analyseren. Zelfs het detail is intrigerend: je kan het niet helpen, maar vraag me af wat een kunstenaar als Yves Saint Laurent echt gemaakt van de (korte) carrière van YSL autobanden.

Helaas, Dana Thomas niet het grote plaatje zien, niet vaak namen noemen, ontslaat een huurmoord in een zin, maar vertelt alles over de kostuums (sommige van hen "haycoloured") gedragen door de bazen van de bedrijven die zijn verschuiven van de cultuur hun weg.

Ze lijkt boos meer geïnteresseerd, eerlijk gezegd dat haar vroege Prada jurken zijn nog steeds onberispelijk, terwijl haar later broek splitsen in alle richtingen. De namen ze gebruikte om liefde verliezen betekenis. Maar als een schoenmaker genaamd Louboutin vertelt haar, wijselijk: "Luxe is niet consumentisme. Het is het opleiden van het oog naar die speciale kwaliteit te zien. "

Dus hier is het grotere plaatje. "Luxury" geholpen ons celebrity cultuur; de naam en faam van Dior verkochte parfum lang voor JLo en Sarah Jessica Parker. Maar het is ook de profit center, dat is waarom het zo serieus, zelfs brutaal verdedigd. Mannen die afhankelijk zijn van een reeks initialen en krabbels of de naam van mevrouw Beckham om een ​​80 procent markup maken op een lederen tas denk dat ze hebben "intellectueel eigendom".

Thomas neemt dit tegen nominale waarde. Ze houdt niet van piraten. Ze zou me haten om u te vertellen de beste Prada imitaties worden verkocht in de straat van de Prada winkel in Rome. Ze citeert banen verloren gegaan in Europa om de piraten, maar niet hoeveel Europese ambachtslieden hun baan verloren als legitieme bedrijven naar Mauritius verplaatst productie, dan naar China, en nu naar Vietnam. Ze vraagt ​​nooit of de betekenis van de labels verandert wanneer de producten te veranderen.bekijk meer replica rolex en Rolex GMT

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex