replica horloge

replica horloge
replica horloge

2014年7月3日星期四

Het kopen Horloges Online

U denkt misschien dat u weet horloges, maar laten we worden echt je gewoon don Laat me, een echte uurwerken liefhebber, informeer uw plebejer gedachten over wat maakt een echte horloge, wat je moet dragen wanneer en wat te doen met die oude horloges van jou. Alle adviezen van de Watch Snob uitgedrukt zijn mijn eigen, en zijn net dat de meningen. Don zorgen, echter, zal AskMen nog steeds brengen je geweldige functies op interessante horloges te kopen, zowel oude als nieuwe, dure en goedkope. Voor nu, laten de Watch Snob regeren.

Ik zal binnenkort afgestudeerd aan de universiteit en ga naar de medische school en ben op zoek naar mijn eerste echte horloge kopen (ik was het dragen van een Citizen Blue Angels Skyhawk voor de afgelopen acht jaar). Ik heb nogal gecharmeerd van de JaegerLeCoultre Reverso Squadra Hometime (ofwel kleur) geworden. Online, via diverse dealers en eBay, ik in staat geweest om het te vinden in mijn "onder $ 5000" prijs limiet. Laat ik ter zake komen: Voor een, zijn online dealers, zoals The Watchery, eBay, Jomashop, enz., te vertrouwen (omdat ik vele waarschuwingen die expliciet veroordelen kopen van horloges hebben gezien online)? Ten tweede is dit een horloge passend mijn leeftijd groep of richt ik mijn bewondering naar een andere uurwerken meesterwerk? Dank u voor uw hulp, kan de quips beginnen.

Eerste, Onderscheidingen voor zo'n mooie en historische keuze in wristwear. De JLC Reverso is tijdloos en de herkomst onmiskenbaar. Het werd oorspronkelijk ontworpen om te worden gedragen door de Britse aristocratie in het koloniale India tijdens het spelen van polo; het gezicht zou worden verborgen tijdens elke wedstrijd mee te bewegen. Ervan uitgaande dat je een directe afstammeling van zo'n polo speler, dit is een mooie keuze, zelfs voor uw leeftijdsgroep. Echter, wat is zeer onbetamelijk van de landadel is kiezen voor een luxe product online te kopen. Overweeg de aanschaf van horloges online equivalent aan het kopen van uw Rolls Royce van een man in Queens. Zeker, veel van die winkels kunnen authentieke producten verkopen voor minder, maar redden wat gezicht en ga naar een baksteen en mortel winkel. Zelfs als het op 47ste straat, er is iets over het hebben van een man die er om je zorgen zich problemen voordoen. Deze websites kunnen het moment dat je klikt verdwijnen bekijk meer horloges replica en Bell & Ross 42mm Model

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex